something we can't ignore

Var duktig och drog ut och sprang istället för det jag ursprungligen hade tänkt göra, dvs powerwalka. Nu såhär i efterhand hade det nog varit bättre eftersom jag är hostig men är huvudet dumt får kroppen lida! Känns ändå skönt att ha få sprungit av sig lite, var alldeles för länge sedan nu.

Har sedan sist skrivit på PM:et och har kvar den kvalitativa delen och sedan lite smått kvar på vilken analysmetod vi har använt oss av i vårt arbete och den är den klar! Lättare sagt än gjort dock, speciellt med tanke på att jag föredrar att kolla på SATC och chatta med folk istället för att göra det jag ska. Men man skall icke klaga, har fått en hel del gjort så det är inte fy skam. Är dessutom ledig imorgon så jag har väl ungefär all tid i världen att göra klart den då, men föredrar ju såklart att ha den färdig redan idag.

Nu skriver jag på fram till elva och sedan knäpper jag på Friends with benefits. Trevlig kväll på er!

Kommentera här: