hon tittar upp och fnissar till

Dåligt med uppdatering här som vanligt. Skyller på att jag har haft fullt upp! Och mer fullt upp fick jag idag då jag valde att ta på mig att skriva ner info om alla i klassen efter skolan idag, vilket tog några timmar men ack så roligt det var :D Jag som har arbetat med bokföring i över ett år på pappas företag har en del erfarenhet och detta fick mig bara att sakna det jobbet.

I övrigt har denna dag varit så himla bra! Tränade ben idag på gymmet (sällan...) och efteråt tog jag en varmkorv på Pulsen och där satt världens sötaste unge i en barnvagn och sken upp som en sol varje gång jag kollade på honom. Ville nästan sno barnvagnen och ta med honom hem, så söt var han! Haha!

Annars... Ja, jag tänkte väl försöka mig på lite plugg idag men har just nu bara en massa siffror och mailadresser som hoppar runt i skallen. Kanske blir något avsnitt SATC för att varva ner lite först. Trevlig onsdag på er!

Kommentera här: