if you gave me a chanse I would take it

Gaaah, hemma i min egen lägenhet i min egna säng.. Oslagbar känsla! Kändes dock lite tomt att inte få in en bricka med frukost av Peter klockan nio på morgonen :/ Men jag lär väl vänja av mig så småningom..

Tänkte att jag kastar in lite bilder från resan då och då så att inte allt kommer på en gång. Här har ni tre bilder från dagen då vi gick på Madame Tussauds (syftet med resan vill säga) och hängde runt bland en massa kändisar. Helt sjukt egentligen att Madame Tussauds var vår studie. Man brukar annars tänka att en undersökning ska vara så formell och tråkig men den här studien är den roligaste jag har gjort! 

För er som inte har varit i London kan jag starkt rekommendera det. Vilken stad! Shopping, sevärdheter, kultur, skratt och en extremt skön atmosfär. Det lär inte dröja länge innan vi är tillbaka igen. Åkte verkligen med världens bästa gäng och jag har haft så kul och har skrattat tills jag fått kramp i magen exakt varje dag. Ni är guld. 

 

Kommentera här: