das tenta ist over

Det är med stolthet jag skriver detta inlägg för idag har jag fan varit duktigt och förtjänar en klapp på axeln av mig själv. Började dagen med en god gärning och började jobba som studiestöd, både bra för den som behöver stöd och för mig själv eftersom jag får en chans att repetera och komma ihåg det vi gått igenom mycket bättre.

Gick sedan på föreläsning och under föreläsningen kom det efterlängtade tentaresultatet som visade hela 24 poäng av 32. Två poäng från VG så ska ta ut min tenta (troligen imorgon) och räkna så att allt är rätt och kaaaanske lyckas få ett VG beroende på om allt stämmer. Annars är jag otroligt nöjd med mitt resultat, slet som ett djur inför den där tentan och IT PAYED OFF. Så himla skön känsla.

Under kvällen har jag inte druckit en droppe alkohol och de enda pengar jag spenderat var en tia på en cola och en tjugolapp på tuggummi. Jag som alltid köper någonting i puben köpte absolut ingenting och jag vet inte om det är någonting att stoltsera med, men då jag har en tendens att vara slösaktig så är det fan det för min del.

Nu har jag skickat iväg mina föreläsningsanteckningar och ska faktiskt ta och läsa i vår nya bok Tillämpad kommunikation för att slippa stressplugga fram till tentan sen. Snor en bild från Hany från facebook som får avsluta detta inlägg. Ciao!

Kommentera här: