resumé januari-mars

Tänkte göra en årsresumé men det tar sån himla lång tid att kolla genom alla månader så jag tänkte dela upp det. Här kommer iallafall januari!
 
Januari
 
Jag och Morgan var otroligt tighta och umgicks och pratade i princip varje dag. Här var smset som lade grunden till alla Badgad-inlägg. Hade så sjukt roligt och har skrattat nå otroligt efter att ha kollat på alla bilder!
 
Det var i januari jag och Matilda tyckte att viber var en riktig hit och skickade fula bilder till varann typ tio gånger om dagen. Jag tog bild på älskade Irak (<3), var ut och festade men några 94:or som inte fyllt år sabbade hela Patryk och Charles 19-årsfest så vi hamnade på Interpool och jag hade gööörmycket plugg. Som vanligt. Det var faktiskt en rolig månad men jag tror jag var rätt trött på skolan. Som vanligt. 
 
Februari
 
 
Februari verkar ha varit en rätt händelselös månad förutom att jag tog väldigt stora beslut som senare ändå skulle visa sig inte bli av. Umgicks fortfarande med Morgan 24/7 och gjorde väl ingenting annat förutom att träffa honom, kolla på Once upon a time och plugga, plugga, plugga. Och justja, jag hälsade på Nils efter en väldigt intressant incident i Stockholm och den sista februari åkte jag på något så roligt som en studentkryssning. Kanske det bästa med hela studentåret. Fyfan vad jag hade kul.
 
 
Mars
 

 
Alltså när jag ser näst sista bilden på Morgan där på golvet så får jag typ skrattanfall. Den dagen var så jävla ful. Vi hade ingenting i kylskåpet i hans lägenhet på Sörby, det fanns typ frysta pommes från året innan och en ketchupflaska HAHAHA. Så hade jag med mig en skitful skoldator för jag hade ingen laptop då så var det dagen innan Global Issues skulle in och vi satt bara och töntade oss hela natten. Lyssnade på Tomas Ledin och bara flamsade så det gick ju så jäkla dåligt att plugga, plus att vi fick ta internet från hans mobil för Jenkas mobila bredband inte funkade. Den dagen var ett stort jävla skämt. Vi sov på soffdynor och hans kläder som var kvar i lägenheten och hade fötterna på golvet så hade vi en varsin filt. Kallt och jävligt men så himla kul. Hade såklart ingen frukost heller. Jag drack cola och han tog en cigg hahaha men guuud... Annars mös jag med älskade Patryk i solen och likaså med Sliva och Sandra.
 
Fortsätter med årsresumén imorgon eller så, tror inte jag orkar alla månader idag. Börjar bli läggdags. Hope you enjoyed this as much as I did!
 
 
 

Kommentera här: