to get that motivation

Att sova till efter elva har blivit något av en tradition för mig (om inte Marcus väcker mig med tusen pussar vid tiotiden, minst lika mysigt det!) men det känns som att det är dags att bryta det mönstret. Jag ska börja ställa klockan på tio varje morgon och inte somna två på natten för att jag känner att jag går miste om sådan stor del av dagen när jag gör det.

Nu över till något far more interesting, idag börjar jag träna igen! Och inte ensam heller, utan med MY. Jag har faktiskt längtat efter den här dagen och även om det tar emot lite då jag inte är så van med alla verktyg och maskiner de har på gymmet så är det faktiskt inte lika motigt när man inte är ensam. Sitter redan i mina yogapants och ska något om ca 30 minuter så att jag varken får håll eller är helt tom i magen när vi ska träna. Jag och My har bestämt oss för att ta före och efter bilder, så om några månader kanske det kommer upp en bild här på bloggen. Just nu tar vi bara en dag i taget och hoppas att träningen håller i sig så bra som vi hoppats!

Låter bilden stå för dagens motivation, även om du vet att det är dig jag vill ha Marcus :*

Kommentera här: