never settle for anything better than the best

Åh alla dagar är väl ändå äventyr? Inte är alla äventyr lika roliga, men likväl är de äventyr. Idag har jag inte varit på en, inte två, utan TRE Guldfynd för att byta ut min klocka som sorgligt nog hade tappat fästet på ena sidan. Min klocka måste vara väldigt poppis med andra ord.. Och bara för att måste jag tillägga att kundservice inte är Guldfynds starkaste sida. Sad but true. 

Nu är jag hemma och har börjat plugga inför tentan. Tar småpauser, äter lite godis och kollar luren medan Marcus byter färger på sin bil på GTA5. Ja, vilken söndag. Hann ju med tvättstugan på fm också så det var väldigt skönt att få gjort. Fick dessutom med min strumpbyxor och lösögonfransar från stan så imorgon är det bara alkoholen kvar och sen är jag redo för nyår. Längtar! 



Kommentera här: