we're gonna make you lose your mind

Min dag i bilder! Idag såg det mulet ut och regnade gjorde det minsann men framåt elva var det stekhett ute och vad innebär det om inte stek framför matsalen? Hade Tida, Charles, Sandra och Patryk som sällskap. Efter jag skrivit klart min nk-rapport så åkte jag hem på moppen i linne och shorts (!!!) och det var supervarmt! Stekte på framsidan fram till fyra och tänkte egentligen steka mer men det blev tvättdags och sen lagade jag och Jenka mat tillsammans från "Linas Matkasse" så det blev någon slags tomatsoppa med paprika och gurka till plus riktigt god bönröra på ett supergott bröd. Inte helt fel det inte! Nu ska jag hjälpa Jenka ta in sista tvätten. Den här dagen har varit SÅ himla bra och jag är så himla lycklig. Love my life!
1 Anonym:

skriven

Kika gärna in i min blogg!!

Kommentera här: