viva la italia!

Hello readers! Jag tog inte med mig min sladd till telefonen vilket var riktigt synd eftersom jag hade velat lagga in bilder men det blir det inget av, inte idag iallafall! Igar jobbade jag som bara den och var riktigt slut i skallen men idag ar jag inne i harliga Trieste med fina Jasmine :) Har atit riktigt god tortellini och italiensk glass - sa vart!

Jag kan inte annat an alska den har staden och det har landet, det ar verkligen over forvantan att det ar sa underbart :D ikvall ska jag och Jazze dra in till stan igen och dra ut pa nagon bar tillsammans med Laura och Linda. Har inte traffat Linda sedan mandags, panik!! Det var val ungefar det jag ville saga for stunden, kommer antagligen skriva mer fler ganger. Imorgon blir det beachen sa jag hoppas pa lite farg. Hoppas det ar bra vader i Sverige! xoxo

Kommentera här: