how wonderful life is, now you're in the world

Efter en helt underbar helg spenderad i Vansbro med min Tim så har jag landat hemma igen. Har varit till stor hjälp där må ni tro! Har hjälp till att diska, tvätta och så har jag givit Tim massage :) Ville skriva gett massage men kan man ens skriva så? Tvek. Hursomhelst, pirr i hela kroppen till 100%. Jag är SÅ kär. Det går inte att sluta. Jag mår så bra av att vara med Tim så ni kan inte ens föreställa er. Ni kanske inte bryr er så värst mycket heller men det är om mig ni läser!

Imorgon blir det till att skriva CV och sen lite quality-time med Kråkan som åker till Teneriffa på onsdag. Ska bli mysigt! Har inte mycket mer att säga och det börjar väl bli dags för mig att sova så..? Pussen.


Jag vågar inte ladda upp någon annan bild på mig och Jennie. Vi är för fula.

Kommentera här: