live and let die

Jag drömde en sån jäkla konstig dröm, helt ärligt... Varför drömmer jag om Carin för? Och varför är hon alltid arg?! Hon stod och hade undervisning på söder av någon anledning, typ precis framför Lilla Saigon och alla elever satt i bilar. Jag satt och svarade på frågorna som fanns på något papper men det fick jag tydligen inte för jag skulle fokusera på det hon sa istället men jag sa att jag kunde göra det samtidigt? Nä. Det fick jag inte.

Blev lite arg och jag skuttade därifrån (haha) ner mot där bocken står. Hade tänkt att ta mig till nästa lektion på Vasa men nästa lektion skulle vara på Polhem eftersom jag skulle ha massage, så jag fick skutta tillbaka. Men när jag var på väg dit så stannade jag precis vid bocken och skulle hämta en massa teckningar som satt i ett gigantiskt avloppsrör som man kunde krypa in i. Kröp in dit, hämtade mina saker och tänkte dra. Problemet var bara att när jag kom upp ur det där röret satt det en snubbe och frågade var det var för saker som jag hade med mig. Jag bara eeeh det är mitt och min systers... He..he. Sen när jag hade slutat tjafsa med den där killen skuttade jag (igen, haha) fast nu rakt fram där lilla bocken står typ (fast det var sommar i min dröm) och jag skuttade verkligen ashögt också. My var där med Mahsa så jag stannade och pratade en stund. Sen, out of nowhere, hamnade jag i någons mage. Måste varit något slags monster... Euw.

Inuti monstret fanns det ett annat monster som ville ha ihjäl en. Kul va? Man fick glida fram och tillbaka i magen och åka i något gult och äckligt och man skulle komma på ett sätt att ta sig ut. Sen så satte sig jag och två till i en tunna fyllt med lila gelé (fråga inte...) och då kunde vi ta oss ut för vi hittade en ny öppning. Det var som en animerad film de där figurerna som var med som fanns i magen, bl.a en av fiskarna från hajar som hajar och en riktigt elak råtta. Det fula var att drömmen slutade med en låt om att man inte skulle bita så hårt i stolen. Så nu kanske ni undrar... Vad är det för fel på dig Viktoria? I don't know peeps, I don't know.
1 Mysan:

skriven

Hehe, fan vilken flummig dröm då!

aha men jag kan säga att jag inte är förvånad ;)

2 weeds:

skriven

skumbrud.se

Kommentera här: