the first six months of this year

Precis som de flesta andra gör en dag som denna tänkte jag summera året som gått månadsvis i stora drag. Tänkte börja med januari eftersom det är första månaden :P
Januari

Jag var kär till tusen och hade jullov, pluggade på som vanligt i skolan (oh boy om jag visste vad som väntade mig i trean just då..), firade Johannes 18-årsdag och umgicks rätt ovanligt mycket med Jennie. Bröt även ett godislöfte som jag knappt visste att jag haft.. Jag GYMMADE också, inte så lite heller! Those were days.. Åt som en galning och var hungrig konstant all vaken tid, Jenka klippte av sig året, jag festade lite och jag firade även ett halvår med Tim.

Februari

Jag, Tida och Linda var beroende av spelet It-girl på Facebook, jag gymmade lite smått, var på bio och förälskade mig i Cam Gigandet. Var fortfarande otroligt förälskad i Tim, dvs. den riktiga pojkvännen, var och hälsade på i Vansbro, köpte en efterlängtad vårjacka och Mila hälsade på mig i Gävle. Det var den senaste gången jag träffade henne. Snart ett år sedan. Hann dessutom med en tripp till Stockholm med Tida för att hälsa på Nils.
Mars

Jag gjorde något som jag inte gjort på flera år - åkte längdskidor. Bra gick det också, what's up with that liksom? Jag pluggade på som vanligt och fick även reda på att jag skulle åka på feriepraktik till Italien med Linda. Var även sjuk ett tag och skaffade lösnaglar som gjorde så jag fick utslag, asmysigt. Rätt händelselös månad men jag var så galet kär fortfarande.
April

Började sola eftersom Tim åkte till Spanien och jag inte ville se ut som ett lik, jag var jätteinne på tatueringar och Linda bröt nyckelbenet. Conne fyllde 18 och Tida likaså och även My blev 18. Alla i samma månad, how exciting! Blev även galen i bikinis eftersom Tida förde över det beteendet på mig.
Maj

Sommaren smög sig på och min bikinimani höll i sig och jag fick min iPhone 4. Jag och Jenka lagade supergod mat och jag stekte varje sekund som fanns tillgänglig och pluggade även som ett as inför avslutningen. Kärleken gick som den skulle och jag mådde allmänt jävla bra.
Juni

Slutspurten inför sommarlovet kom, jag och Charles hade kul med min kamera på franskan och Amanda hade 18-årsfest i Andersberg. Jag fortsatte mitt stekande och blev knallbrun, jag och Linda åkte moppe i 30 graders värme (!!!), Jenka tog studenten och jag blev fullkomligt besatt av Gossip Girl. Firade 11 månader med Tim och firade även midsommar i Sätra med Linda. Sommaren när den är som bäst, helt enkelt.
Hörrni mitt herrskap, tiden rinner iväg. Jag fortsätter med det resterande halvåret imorgon då ett nytt år har kommit och jag kan berätta precis ALLT som hände det sista halvåret. Ha ett jävla kickass nyår nu för det ska jag ha. Peace out bros!
1 bebis:

skriven

jag insåg just hur snygg ja var i sommras och hur ful jag är nu... FML

Kommentera här: