Haircut

Då har man varit till frissan och blivit 310 (haha) kronor fattigare. Skulle lagt slingor också men då hade jag fan fått gå till skolan resten av månaden om jag skulle haft råd med det x) SÅ det blir fler hemmaslingor so to speak! Det blev ju lite fattigt med de i underhåret men det ska snart lösas. Tänk att alltid frisörer tar mer än de säger att de ska! Eller är det så att när de visar hur mycket de ska ta, så förvrider man det och tror att det är typ 2 cm istället för 4? Vet inte jag. Nu är iallafall inte håret slitet längre och det var ju det jag var ute efter så jag ska väl inte klaga egentligen.

Börjar bli mer och mer van med det ljusa nu iaf. Ska ju som sagt lägga fler slingor idag tillochmed, så! Men inga fler ovanpå för där räcker det och blir över. Lär nog ta ett tag innan jag är riktigt nöjd och ser ut så som jag vill. We'll notice. Så, kass cambild på håret då. BYE!


Kommentera här: