yesterday and the day after that

Igår var jag med Linda, drog ut & var i Bollan en stund och var hemma till ett-tiden. Skönt att inte stanna om jag säger så... Var ändå inte på festhumör och upp tidigt skulle jag ändå.

Klev upp runt tio idag och har varit på utbildning från 12-18. Inte sådär jätteroligt när man är trött, men ikväll ska jag somna i tid för jag satt och gäspade hela dagen & det kanske inte är jätteuppskattat på en arbetsplats? Jobbar från två till åtta imorgon anyways (;

Vill egentligen inte sitta inne ikväll men jag har inget busskort, det är blött ute & mina skor har hål efter bara några veckor i min ägo. Hur dåligt? Scorett säger jag bara, då vet ni! Blir lite plugg inför nationella franska hörövningen samt transportdelen inför mat & jordbruksredovisningen. Have a nice day! (;

Kommentera här: