Twilight

Har varken haft tid eller ork att skriva här så därför har det inte blivit av. Men snacka om bloggväder nu, vad är det här för skit?! Var till tandläkaren igår och spände tandställningen så nu har jag så jäkla ont så jag kan knappt äta, and guess what? Painkillers funkar inte. Men vad roligt va! :o

Kollade på Twilight när jag kom hem idag, första gången då. Haha seriöst fyfan vilken dålig film, riktigt usel är den. Det fanns liksom med rätt så mycket från boken men vissa delar glömde de en massa saker, la det i fel ordning & höll på. Bara allmänt SKITDÅLIGT betyg från min sida, men nu har jag sett den iaf. Måste erkänna att i filmen är Robert Pattinsson sjukt snygg, skojar inte. Vad händer med honom när han inte spelar in filmerna, blir han knarkare eller?

1 Ti:

skriven

Grattis på din bror!! =)

Kommentera här: