nobody said it was easy

Sitter här med tights och tjocktröja och myser med lite musik. Har ingen aning om vad jag ska ha på mig imorgon, känns inte alltför roligt. Jag kan ju ha mina nya tights men sen då? Naket upptill? Tror inte det va! Får kika lite mer i garderoben senare (som f.ö är så tråkig så jag skulle kunna slå sönder den, men jag tror jag låter bli) när jag får tid.

Vaknade upp bredvid världens bästa imorse. Drog oss en liten stund, klev upp, han åt frukost, gick upp och la oss och sov/vilade i en timme till. Underbart :) Men sen tog vi oss i kragen och gick ut med lillasyster och åkte pulka och slider, sen tog han bussen hem 16.38. Helt okej dag! Igår vann han på bowlingen också men nästa gång ska jag spöa skiten ur honom! Och så ska vi vara fler nästa gång också tycker man väl. Roligt om man är fler på bowling. Conneee, äru på?


weheartit

Kommentera här: