day eleven - my day

Inte så värst händelserik, men vad sjutton! Jag vaknade av ett ställt alarm klockan nio eftersom jag var barnvakt åt mina två småsyskon. Åt frukost, kollade på tecknade Scooby-Doo och gjorde frukost till Linn & Patrik efter det var slut. Väntade en stund på att papi skulle komma hem och så plattade jag håret, drog på mig kläder och stack till stan. Köpte en ny kavaj i leopardmönster, en grå spetströja och två vanliga (men åh så sköna) tröjor för sammanlagt 174 spänn på ginatricot. Lyckades få spetströjan för halva priset också även fast den inte var på rea pga ett hål som lätt går att laga. Inte illa!

Åkte hem strax efter två, åt två mackor och löste sudoko (stavning?) samtidigt som jag hjälpte mamma att leta lila och vita pärlor till en pärlplatta som hon lade i köket. Lyssnade på lite musik under tiden och nu sitter jag här! Ska ut till Forsbacka och vara med Tim ikväll :) Åker dock ganska sent, halv nio, men vi ska ändå inte göra någonting speciellt så vad spelar det för roll egentligen? Ska dra ner och se vad resten gör och sen ska man väl dra på sig något fint. Gott nytt år allihopa!

Kommentera här: